|
||||||
![]() |
|
|
Опции темы | Опции просмотра | Language |
|
|
|
|
#1 |
|
Новичок
![]() Регистрация: 28.09.2012
Ресивер: різні
Адрес: Україна Лохвиця
Сообщений: 23
Сказал(а) спасибо: 49
Поблагодарили 45 раз(а) в 14 сообщениях
Вес репутации: 0 ![]() |
Цей БЖ використовувався як діжурний приїхав, підключив, і пішов, прийшв через тиждень аккумулятор в розігрітому стані 14В завів і поїхав (особливо зимою) і не думаєш скільки візме саморозряд і потреби авто.
kotiaj а де я говорив про зарядку 12В? На фото 14В. І може краще не доводити АК до глибокої розрядки щоб потім його реанімувати. Як на мене то в першу чергу потрібно звернути увагу на заряд розряд на авто. Так як даже "дуже правильно заряженого АК" при "не правильній зарядці" на авто хватить на пів дня. |
|
|
|
|
|
#2 | ||
|
Модератор
![]() Регистрация: 18.06.2011
Ресивер: все
Адрес: украина
Сообщений: 5,556
Сказал(а) спасибо: 3,295
Поблагодарили 6,750 раз(а) в 3,251 сообщениях
Вес репутации: 76 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Цитата:
разбить сульфатацию почти не возможно Цитата:
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Новичок
![]() Регистрация: 28.09.2012
Ресивер: різні
Адрес: Україна Лохвиця
Сообщений: 23
Сказал(а) спасибо: 49
Поблагодарили 45 раз(а) в 14 сообщениях
Вес репутации: 0 ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Модератор
![]() Регистрация: 18.06.2011
Ресивер: все
Адрес: украина
Сообщений: 5,556
Сказал(а) спасибо: 3,295
Поблагодарили 6,750 раз(а) в 3,251 сообщениях
Вес репутации: 76 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
гдето была книга по стартерным свинцово-кислотным аккумуляторам,постараюсь найти
в нете смотрел ,всё какието недописки вот не плохая книга по аккумуляторам ,но тоже не всё описано |