|
Флейм Общение на любые темы |
|
Опции темы | Опции просмотра | Language |
![]() |
#11 |
Гуру
![]() Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,593
Сказал(а) спасибо: 2,275
Поблагодарили 3,294 раз(а) в 1,649 сообщениях
Вес репутации: 50 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
На промі подібне є ... але без корпуса-перехідника, куди вкручується сам датчик. Пишуть що перехідник купується окремо, але де саме???, я не знайшов.
Імхо, толку з того показометра, якщо при втраті антифризу двигун може мати градусів 200 та клинити, а водій буде спостерігати температуру повітря під капотом. Якби датчик вкручувався в головку або блок - тоді була б з нього користь. Через те в рестайлінгових моделях позбулися непрактичного датчика по за двигуном і залишили контрольний датчик, який слідкує за реальною температурою самого двигуна, а не якогось патрубка (який навіть може бути і без охолоджуючої рідини при її витіканні). https://prom.ua/ua/search?search_ter...83%D1%80%D0%B8 |
![]() |
![]() |
3 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Вопросы по Openbox SX4 | merlinnnnn | Openbox HD | 40 | 16.09.2024 12:51 |
Выбор и эксплуатация коаксиального кабеля | korpahec | Общий форум по спутниковой тематике | 56 | 26.10.2023 00:03 |
Вопросы новичка! | flun | Общий форум по спутниковой тематике | 38 | 26.06.2012 22:39 |