Тем: 4,599, Сообщений: 361,580, Пользователи: 160,066
На форуме: 47

Вернуться   Форум VolSat > Разное > Флейм

Важная информация


Флейм Общение на любые темы

Ответ
 
Опции темы Опции просмотра Language
Старый 07.10.2024, 19:59   #1
vigera
Местный
 
Регистрация: 24.03.2014
Ресивер: WV T62D, KII Pro S905 DVB T2/S2/C 2/16G
Сообщений: 158
Сказал(а) спасибо: 57
Поблагодарили 161 раз(а) в 71 сообщениях
Вес репутации: 13
vigera весьма и весьма положительная личностьvigera весьма и весьма положительная личность
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от RW011 Посмотреть сообщение
.Чи в рубриці-відкрити спровадження?[/B]Я ніколи не займався подібним
На відкриття диспуту алі дає 14 днів з моменту отримання товару.
Там все просто, діяти треба за запропонованим ними шаблоном, описавши проблему з додаванням доказів у фото-відео.

Безліч разів то робив і у переважній кількості випадків повертав кошти.
vigera вне форума   Ответить с цитированием
Старый 10.10.2024, 07:17   #2
RW011
Супер-Модератор
 
Аватар для RW011
 
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,789
Сказал(а) спасибо: 7,927
Поблагодарили 17,682 раз(а) в 7,266 сообщениях
Вес репутации: 87
RW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от vigera Посмотреть сообщение
На відкриття диспуту алі дає 14 днів з моменту отримання товару.
Там все просто, діяти треба за запропонованим ними шаблоном, описавши проблему з додаванням доказів у фото-відео.

Безліч разів то робив і у переважній кількості випадків повертав кошти.
Продавцю написав.Надав докази.Але поки "тиша".
Може є можлиаість якось звернутися напряму до основників платформи.На "Джум" таке є.Там звертаєшся до служби підтримки і всі проблеми вони вирішують самі, до продавця не треба звертатися.
А на Алі щось не знайшов такого пункту щоб поскаржитися.Може погано шукав.
Якщо Хто знає-підскажіть,краще з скриншотами.
__________________
Don't trouble trouble until trouble troubles you
RW011 вне форума   Ответить с цитированием
Старый 10.10.2024, 09:19   #3
Serg_ir
Пользователь
 
Регистрация: 27.07.2008
Ресивер: orton 9600
Сообщений: 39
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 30 раз(а) в 18 сообщениях
Вес репутации: 18
Serg_ir пока неопределено
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от RW011 Посмотреть сообщение
Продавцю написав.Надав докази.Але поки "тиша".
Може є можлиаість якось звернутися напряму до основників платформи.На "Джум" таке є.Там звертаєшся до служби підтримки і всі проблеми вони вирішують самі, до продавця не треба звертатися.
А на Алі щось не знайшов такого пункту щоб поскаржитися.Може погано шукав.
Якщо Хто знає-підскажіть,краще з скриншотами.
На алі інший алгоритм. Спочатку дають можливість продавану домовитись. Він може запропонувати часткову компенсацію або заміну товару.
От якщо з продаваном не домовитесь, то в спір вступає підтримка алі і вирішує спір як третейський суддя.
Зазвичай якщо справа "дохла" продаван не відписується і тоді через якийсь час рішення приймає підтримка алі.
Якщо відкрили спір, чекайте, обов'язково буде реакція.
Serg_ir вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо:
Старый 10.10.2024, 09:25   #4
RW011
Супер-Модератор
 
Аватар для RW011
 
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,789
Сказал(а) спасибо: 7,927
Поблагодарили 17,682 раз(а) в 7,266 сообщениях
Вес репутации: 87
RW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Serg_ir Посмотреть сообщение
На алі інший алгоритм. Спочатку дають можливість продавану домовитись. Він може запропонувати часткову компенсацію або заміну товару.
От якщо з продаваном не домовитесь, то в спір вступає підтримка алі і вирішує спір як третейський суддя.
Зазвичай якщо справа "дохла" продаван не відписується і тоді через якийсь час рішення приймає підтримка алі.
Якщо відкрили спір, чекайте, обов'язково буде реакція.
Зрозумів.Дякую.Буду чекати,подивимось на реакцію.Да Джумі без проблем повернули гроші і товар залишили.Та по їхньому ЦЕ копійки для таких об'ємів торговлі.
__________________
Don't trouble trouble until trouble troubles you
RW011 вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо:
Старый 10.10.2024, 09:50   #5
Serg_ir
Пользователь
 
Регистрация: 27.07.2008
Ресивер: orton 9600
Сообщений: 39
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 30 раз(а) в 18 сообщениях
Вес репутации: 18
Serg_ir пока неопределено
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от RW011 Посмотреть сообщение
Зрозумів.Дякую.Буду чекати,подивимось на реакцію.Да Джумі без проблем повернули гроші і товар залишили.Та по їхньому ЦЕ копійки для таких об'ємів торговлі.
Ви-ж точно відкрили спір??
Навсяк випадок, потрібно зайти в замовлення "Order details"
Далі натиснути кнопку "Returns/refunds"
Далі описати суть претензії та прикріаити всі докази
Обов'язково має бути прикріплене фото посилки з стікером пошти де видно номер посилки.

Якщо просто писали продавану, то це не туди, продаван вас просто проігнорує.
Потрібно відкрити спір.


PS
Мені було в одній посилці прислали два товара, які я не замовляв
Гроші повернули на повну вартість замовлення, товар залишився як бонус.
Serg_ir вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо:
Старый 10.10.2024, 11:23   #6
RW011
Супер-Модератор
 
Аватар для RW011
 
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,789
Сказал(а) спасибо: 7,927
Поблагодарили 17,682 раз(а) в 7,266 сообщениях
Вес репутации: 87
RW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспоримаRW011 репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Serg_ir Посмотреть сообщение
Ви-ж точно відкрили спір??
Навсяк випадок, потрібно зайти в замовлення "Order details"
Далі натиснути кнопку "Returns/refunds"
Далі описати суть претензії та прикріаити всі докази
Обов'язково має бути прикріплене фото посилки з стікером пошти де видно номер посилки.
Так і зробив.Дякую за допомогу.
__________________
Don't trouble trouble until trouble troubles you
RW011 вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо:
Ответ

Опции темы
Опции просмотра
Комбинированный вид Комбинированный вид

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход

Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Последнее сообщение
Jtag с КИТАЯ. vasa43 Globo, Digital, Opticum, Orton 6 04.03.2017 23:27

DigitalOcean Referral Badge

Текущее время: 13:37. Часовой пояс GMT +3.
volsat.com.ua