Показать сообщение отдельно
Старый 05.11.2024, 18:14   #5
sergeyss9
Профи
 
Регистрация: 24.10.2012
Ресивер: Amiko Alien 8900
Сообщений: 866
Сказал(а) спасибо: 472
Поблагодарили 1,303 раз(а) в 601 сообщениях
Вес репутации: 34
sergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущее
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от RW011 Посмотреть сообщение
Ну, кому як подобається.Як кажуть-Хто як хоче, так и др...е (може).
Чесно кажучі, вперше зустрічаюсь з такою методікою прокачки.По всім інструкціям і тех.регламентам потрібно декілька разів натиснути на педаль гальма і зафіксувати педаль в нажатому стані.Потім відкрити штуцер з трубкою яка вставлена в ємкість з гальмовною рідиною.Після випуску бульбашок штуцер обов'язково закрити.!!!!Інакше після зняття ноги з педалі усе піде назад у систему.І так декілька разів до того часу поки не піде рідина без бульбашок.
Прокачувати можна удвох і самому,тільки в останньому випадку педаль фіксувати якимось килком чи чимось іншим.
.
Так все й відбувалось , писав же - класичним способом
Трубка наповнена рідиною , якщо назад щось і потягне - то тормозуху , а не повітря.
sergeyss9 на форуме   Ответить с цитированием
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: