Показать сообщение отдельно
Старый 19.12.2023, 20:43   #17
Sereqa
Гуру
 
Аватар для Sereqa
 
Регистрация: 01.05.2008
Ресивер: Разные.
Адрес: 🇺🇦 Ukraine 🇺🇦
Сообщений: 8,223
Сказал(а) спасибо: 3,030
Поблагодарили 14,048 раз(а) в 4,991 сообщениях
Вес репутации: 33
Sereqa на пути к лучшему
По умолчанию

«Kиївстар» оприлюднив інформацію про компенсаційні пакети: 30 хв. на інші номери та 3 Гб інтернету на 3 дні
Цитата:
Сьогодні, 19 грудня, у клієнтів компанії «Kyivstar» почав працювати мобільний додаток «Мій Київстар». У ньому можна дізнатися, які компенсаційні пакети «Kyivstar» пропонує клієнтам. Наразі це дві опції із обмеженим у 3 дні терміном дії:
3 Гб мобільного інтернету (який досі не працює у деяких клієнтів);
30 хвилин на номери інших мобільних операторів.
У компанії кажуть, що «це ще не все» і обіцяють повідомити про компенсації та механізми їхнього нарахування після повного відновлення мережі.
А і ще – підключення компенсаційних пакетів можливо тільки якщо за номером абонента немає тимчасового призупинення зв’язку. Також такі пакети наразі недоступні у сім-картах «Для пристроїв».
«Додаток все ще може працювати нестабільно, в тому числі у тих, хто в роумінгу. Це тимчасово», – додали у компанії «Kyivstar».
__________________
Sereqa вне форума   Ответить с цитированием